kuju Oluşturma zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Oluşturma zamanı: Mayıs 5, 2009 Arkadaşlar size soruyorum müşteri herzaman haklı mıdır ? 1 Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
gizlizaman Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 sordugun soruya yakın biri olarak net söyleyeyim ki HAYIRR sadece ego tatmin etmek icin gelipsatıs tensilcisini köle gibigören okadar cok insan pardon insansı varlık gördümki iyiki ben bu pozizyonun dısındayım Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
theangelofdeath Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 müşteriyi tekrar dükkanında görmek istiyorsan her zaman haklıdır... dersen senden çok var gelsen de olur gelmesen de o zaman haksızdır Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
mysteriouslady Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Bu cümle özel sektör için geçerli bir kavramdır...Devletin hiçbir kurumunda böyle bir muamele ile karşılaşmanız mümkün değildir...Bunun en büyük nedeni her geçen gün kızışan rekabet ortamından kaynaklanmaktadır...Bknz:özel bankalar(çok sık karşılaşılan yerlerdir) Bu konu ile alakalı güzel bir hikaye var...Hikaye tamamen gerçek bir olaydır... Efendim vakti zamanında adamın biri özel bir bankaya parasını yatırmak için gider...Gişedeki kıza küfürlü bir cümle ile para yatırmak istediğini beyan eder...Kızcağız tepki gösterir adam küfür eder...Diaolog bir süre bu şekilde devam eder...Kızcağız sonunda dayanamaz ve şube müdürüne durumu bildirir...Müdür apar topar gelir... "Neden böyle davranıyorsunuz" diyerek adamı azarlar...Adam yine küfür eder...Sonunda müdür dayanamaz ve "ne kadar para yatıracaksınız siz beyefendi" diye çıkışır... Adam;"1 Trilyon yatıracağım" Müdür;hımm "Öyle mii beyefendiciğim senin paranı bu ... kız mı almadı? diyerek kıza küfür eder... Evet durum bundan ibaret ve müşteri daima haklıdır maalesef... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Secret_Sun Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 müşteri kıllık yapıyorsa.. (ki çok rastladım..) kovmaktan beter ederim.. zaten bir süre sonra kimin ne olduğunu bakar bakmaz analiz etmeye başlıyorsun.. hakettikleri o davranışa maruz kalıp da sonradan gelenler de olmadı değil.. kısaca adamına göre muamele... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mrs_Echelon Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Herzaman hakılıdır müşteri (haksız olsada ) öle theangelofdeath gibi senden çok var deyip yollarsan o gider çevresine senin malını kötüler adını çıkarır kalırsın ortada. olan müşteriyide yok eder o tipler xD O yüzden müşteri kraldır. sövsede dövsede hee diceksin. başka şansın yok.. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
theangelofdeath Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Herzaman hakılıdır müşteri (haksız olsada ) öle theangelofdeath gibi senden çok var deyip yollarsan o gider çevresine senin malını kötüler adını çıkarır kalırsın ortada. olan müşteriyide yok eder o tipler xD O yüzden müşteri kraldır. sövsede dövsede hee diceksin. başka şansın yok.. ya sen ne kapitalist çıktın o melek yüzünün altından vampir dişli bi kapitalist çıktı Mrs_Echelon'ın dediğini de yaparsan 2 haftaya kalmaz seri katil olursun Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mrs_Echelon Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 yok katil falan olmazsın yaa. bi yandanda sakinleştirici hap atcan ağzına tamamdır xD Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
nevermore Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2009 musteri yada calısan farketmez .. insan herzaman haklıdır.. ortak yol bulunamıyorsa düsünülmelidir. oda olmuyosa agzının ortasına bitane cakılmalıdır:rofl: Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
meel-is Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 müşteri kıllık yapıyosa ve sinirları asmaktan cekinmiyosa (haksızdır.)ama bu rekabetçi düzende malesef müşteri her zaman haklıdır... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Rauhassa Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Herzaman hakılıdır müşteri (haksız olsada ) öle theangelofdeath gibi senden çok var deyip yollarsan o gider çevresine senin malını kötüler adını çıkarır kalırsın ortada. olan müşteriyide yok eder o tipler xD O yüzden müşteri kraldır. sövsede dövsede hee diceksin. başka şansın yok.. Arkadaşa tamamen katılıyorum... Ticaretin prensiplerindendir bu. Müşteri her zaman haklıdır Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
BlackNun Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 değildir Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
whopper18 Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 ben ticarette 1 müşteri 10 müşteri getirir mantığı ile hareket ederim haklı olmasada yağlar ballar haklıymış gibi gösterir ama fiyattan her daim geçirmeyi yeğlerim önemli olan kendini iyi hissettirmek müşteriye bırakın haksız olsun siz paraya bakın o memnun olsun Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cyllwen Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 müşteri ben isem, her zaman haklıyım yea :W kafasına odun indiririm valla, haksız diyenin >.> Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
psychick Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 ben müşteriysem her zaman haklıyım ::D: Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
bogachan Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2009 Önemli olan tek şey malları yüksek karlardan satmaktır.Daha sonra daha fazla mal üretmek sonra dahada fazla mal satmak....Bu böyle sürer gider.Sonra bir zaman gelirki bir bakmışsın dünyanın içine etmişler.Bu durum üstüne bazı sivriler bu böyle olmaz sınıfların eşitliği olsun derler ve çatışmalar başlar.Kapitalistler yine kazanır ve dünyanın içine daha ederler.Bunun sonucunda dünyanın en zengin 200 insanın serveti 2.5 milyar insan servetine eşit olur.Onlarda size müşteri hoşnutluğu diye kazıkladıkları malları biraz daha yüzünüze gülerekten kazıklarlar Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
GrimReaper Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2009 dengeyi tutturmak çok önemli... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
amedeus417 Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 11, 2009 Müşteri hiç bir zaman haksız değildir. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tengri Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2009 Hayır kesinlikle müşteri her zaman haklıdır diye bir kaide yok. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
pLanet Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2009 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2009 genelde çalıştığım yerde patron şöyle derdi; "Müşterilerle alakalı iki kural vardır; 1- Müşteri her zaman haklıdır. 2- Müşterinin haksız olduğu zamanlarda birinci kural geçerlidir." Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Sohbete katıl
Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.