Mystick Oluşturma zamanı: Ocak 13, 2008 Paylaş Oluşturma zamanı: Ocak 13, 2008 Majisyenin önceki yazılarımda tartıştığımız üç aracı birçok uygulamaya sahiptir; fakat en önemli kullanımları eğitim çalışması başladıktan ve ilk büyük engellerle karşılaşıldıktan sonradır. Tradisyonda bu engele verilen biraz dramatik isimle Eşik Bekçileri’nden bu kitapta daha önce bahsedilmişti. Bu olgu, majisyenin gelişimindeki en sık rastlanılan ve en hayati aşamayı temsil eder. İnsandan insana farlılıklar vardır. Bu olgu her insanda farklı bir biçime bürünebilir. Bununla birlikte modern dünyada faal olan bazı etkenler, Bekçi’yle karşılaşmaya belirli bir biçim vermektedir. İnsanlar majiyi araştırmaya sevk eden çeşitli etkenler vardır; fakat genellikle iki etken günümün majisyen adaylarında ortaktır. Bunlardan biri majinin bir maske veya duruş, kişinin öz algısının kötü aydınlatılmış aynasındaki yansıma yerine konan bir imgedir. Majinin skandalsı ünü, son bin yılın büyük bir kısmında baskılara tabi olması, kendini Batı Kültürünün iktidar yapısına yabancı hisseden bir çok insana majiyi çekici kılabilir. “Majisyen olmak Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Wasteland Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2010 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 23, 2010 Çok Güzel Paylaşim Sağul Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
nevermore Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2010 Paylaş Yanıtlama zamanı: Ekim 31, 2010 Fakat bu huzur verici maske madalyonun yalnızca bir yüzüdür. Madalyonun diğer yüzünde, genellikle belirsiz ve tam biçimlenmemiş bir arzu olur. Bu arzu yalnızca bir maske veya poz takınmanın çok ötesine giden ve ne egemen kültürün ne de majikal alt kültürün karşılayabileceği gerçek bir arzudur. Bu arzunun gücü “bir büyücü olmak” değil, “Bir” olmaktır. Genellikle majisyen adayını majiye iten toplumumuzdaki olası karşı kültürlerden hiçbiri değil, işte bu arzudur. John Michael Greer 'e ait bir yazı değilmiydi ? Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Witchhunter Yanıtlama zamanı: Mart 3, 2011 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mart 3, 2011 Fakat bu huzur verici maske madalyonun yalnızca bir yüzüdür. Madalyonun diğer yüzünde, genellikle belirsiz ve tam biçimlenmemiş bir arzu olur. Bu arzu yalnızca bir maske veya poz takınmanın çok ötesine giden ve ne egemen kültürün ne de majikal alt kültürün karşılayabileceği gerçek bir arzudur. Bu arzunun gücü “bir büyücü olmak” değil, “Bir” olmaktır. Genellikle majisyen adayını majiye iten toplumumuzdaki olası karşı kültürlerden hiçbiri değil, işte bu arzudur. John Michael Greer 'e ait bir yazı değilmiydi ? en el hak kult bilincine cok benzemekte... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Sohbete katıl
Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.