Jump to content

Cahilliğin Sınırı !


Nietzsche

Önerilen Mesajlar

WordPerfect'in yardım hattında banda alınmış bir telefon

konuşması. Bu konuşma sonrası helpdesk elemanı isinden

kovuluyor. Kovulduktan sonra da şirketi kendisini

"Gerekçesiz" isten çıkardığı için mahkemeye veriyor.

İşte Telefon Konuşması :

- Yardım hattı, buyrun, nasıl yardımcı olabilirim?

- Bir sorunum var.

- Nasıl bir sorun?

- Yazı yazıyordum, birden bütün kelimeler gitti?

- Gitti mi?

- Yok oldu!

- Ekranda şu anda ne görüyorsunuz?

- Hiç bir şey.

- Hiç bir şey mi?

- Yazdığım hiç bir şey ekrana çıkmıyor.

- Hala Wordperfect programında mısınız yoksa

programdan çıktınız mı?

- Bunu nereden bileyim?

- Ekranda bir "C" harfi görüyor musunuz?

- Bir "hece" mi...

- Boş verin. Ekranda yanıp sönen bir çizgi var mi?

- Söyledim ya hiç bir şey yazmıyor.

- Monitör üstünde yanan bir lamba var mi?

- Monitör ne?

- Ekranı olan yer, televizyon gibi... Çalıştığını

gösteren küçük bir lamba var mi?

- Bilmiyorum.

- Monitörün arkasına bakın, oraya bir elektrik kablosu

giriyor olması lazım. Görebiliyor musunuz?

- Evet.

- Harika, o kabloyu takip edin duvarda elektriğe bağlı

mi bana söyleyin.

- Bağlı

- Harika. Monitörün arkasına bakınca bağlı olan tek

kablo mu gördünüz, yoksa iki tane mi?

- Görmedim.

- Tekrar bakar mısınız, ikinci bir kablonun da bağlı

olması lazım.

- Evet buldum.

- Tamam, simdi onu takip edin bilgisayara bağlı mı

diye bakin.

- Kabloya ulaşamıyorum.

- Ulaşmayın, bağlı mı diye bakabilir misiniz?

- Olmuyor.

- Bir şeyden destek alıp eğilip bilgisayarın arkasına

baksanız....

- Eğilmek dert değil, karanlık olduğu için

bakamıyorum.

- Karanlık?

- Ofisin ışıkları kapalı, pencereden gelen ışık

yetmiyor.

- Ofisin ışıklarını yakın.

- Yanmaz.

- Neden?

- Elektrikler kesik.

- Elektrikler mi kesik. Tanrım...!(kısa bir sessizlik)

Bilgisayarın kutusu, kitapları herşeyi duruyor mu?

- Evet dolapta.

- Simdi bilgisayarı sökün , aynen aldığınızdaki gibi

paketleyin ve aldığınız dükkana iade edin.

- Durum bu kadar kötü mu?

- Korkarım öyle!

- Peki tamam. Onlara ne diyeceğim?

- "Ben bilgisayar kullanamayacak kadar aptalım"

diyeceksiniz...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

BİLGİSAYAR SALAKLARI

Compaq "Press any key" komutunu "Press return key" şekline dönüştürmeyi düşünüyor. Neden? "Any" tuşu nerede sorusuna cevap vermekten baygınlık gelmiş.

Bir müşteri, üzerinde "toz koruyucu" olduğunda fareyi kullanmakta güçlük çektiğinden dert yanmış. Toz koruyucu dediğinin farenin plastik paketi olduğu ortaya çıkmış.

 

Disklerinin hatalı olduğunu savunan müşteriye "diskleri satıcıya yollayın" denmiş. Satıcının eline geçen mektuptan disklerin fotokopileri çıkmış.

Dell şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp "Gönder" tuşuna bastığı ortaya çıkmış.

 

Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. "Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu?" sorusuna karşılık "Ekranı yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor" cevabını vermiş.

 

Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor diye Dell firmasını arayan kadın sürekli "Ayak pedalına basıyorum basıyorum makinadan hiç ses gelmiyor" demiş. Ayak pedalı dediğinin fare oldugu ortaya çıkmış.

Novell Netware'in ünlü hikayesi:

NetWare: Buyrun SysOp.

Adam: Bilgisayarın kahve taşıyıcısı kırıldı. Garanti kapsamındayım, ne yapmam lazım ?

Netware : Kahve taşıyıcı mı ?

Adam: Evet bilgisayarın önündeki !

Netware: Pardon anlamakta güçlük şekiyorum. Bu kahve taşıyıcıyı nereden aldınız? Promosyon falan mı ? Üzerinde bir marka var mı ?

Adam: Bilgisayarla birlikte geldi. Promosyon olup olmadığını bilmiyorum. Üzerinde 4X yazıyor.

Bir IBM müşterisi : " İlk disketi sürdüm. İkincisini sürerken çok zorlandım. Üçüncüsü asla içeri girmiyor."

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

BİLGİSAYAR SALAKLARI

Compaq "Press any key" komutunu "Press return key" şekline dönüştürmeyi düşünüyor. Neden? "Any" tuşu nerede sorusuna cevap vermekten baygınlık gelmiş.

Bir müşteri, üzerinde "toz koruyucu" olduğunda fareyi kullanmakta güçlük çektiğinden dert yanmış. Toz koruyucu dediğinin farenin plastik paketi olduğu ortaya çıkmış.

 

Disklerinin hatalı olduğunu savunan müşteriye "diskleri satıcıya yollayın" denmiş. Satıcının eline geçen mektuptan disklerin fotokopileri çıkmış.

Dell şirketinin bir müşterisi bilgisayarının faks çekememesinden şikayet etmiş. 40 dakikalık bir telefon görüşmesi sonucunda adamın kağıdı monitöre dayayıp "Gönder" tuşuna bastığı ortaya çıkmış.

 

Bir IBM müşterisi dökümanı yazıcıya aktaramadığından şikayet etmiş. "Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu?" sorusuna karşılık "Ekranı yazıcıya doğru çevirdim ama hala görmüyor" cevabını vermiş.

 

Yeni aldığım bilgisayar çalışmıyor diye Dell firmasını arayan kadın sürekli "Ayak pedalına basıyorum basıyorum makinadan hiç ses gelmiyor" demiş. Ayak pedalı dediğinin fare oldugu ortaya çıkmış.

Novell Netware'in ünlü hikayesi:

NetWare: Buyrun SysOp.

Adam: Bilgisayarın kahve taşıyıcısı kırıldı. Garanti kapsamındayım, ne yapmam lazım ?

Netware : Kahve taşıyıcı mı ?

Adam: Evet bilgisayarın önündeki !

Netware: Pardon anlamakta güçlük şekiyorum. Bu kahve taşıyıcıyı nereden aldınız? Promosyon falan mı ? Üzerinde bir marka var mı ?

Adam: Bilgisayarla birlikte geldi. Promosyon olup olmadığını bilmiyorum. Üzerinde 4X yazıyor.

Bir IBM müşterisi : " İlk disketi sürdüm. İkincisini sürerken çok zorlandım. Üçüncüsü asla içeri girmiyor."

 

Press.. key cümlesini anlayan biri any kelimesini nasıl anlamaz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...