anaksunamon Oluşturma zamanı: Mayıs 20, 2008 Paylaş Oluşturma zamanı: Mayıs 20, 2008 bu ayinler taze doğal bir şekilde keltlerin büyülü dünyasıyla yakından bir bağ kurmak isteyenler için iyi birer yoldur:D verilen bürünme şiirleri öncelikle iyice ezberlenilmelidir. çalışırken amacınız gerçekten şiir imgesinin kimliğine bürünmek olmalıdır. bu yüzden bu ayini gerçekleştirirken bulunduğunuz ortam şiirdekine ne kadar çok benzerse o belirli modele girmeniz o kadar kolay olacaktır. daireyi açın ve ayinlere başlayın (daireyi açma ve kapama sitede basit şekilleriyle verilmiş) 1.Taliesin Türküsü bu şiir büyücünün yükseldiği aşamaları belirterek kişisel gücü uyandırır.şiirde adı geçenlerden bir tütsü veya ökseotu(mümkünse bir Meşe ateşinin külleri üzerinde) veya katır tırnağı çiçekleri yakın Elphinlerin asıl ozanıyım. Vatanımda yaz yıldızlarının bölgesi Birçokları bana Merddin dedi. Ama zamanla herkes bana Taliesin diyecek! Çoban oldum dünya üstünde dolaştım Yüz adada uyudum yüz kralın konuğu olarak Yüz şehirde yaşadım Bir yıl ve bir günlüğüne zincire vuruldum Öfkeli bir boğa ve sarı bir geyik oldum Denizd bir gemi oldum Su köpüğü oldum Havadaki bir damla oldum Bir kartal kadar yükseklerde dolaştım Kürekteki ağaç kütüü oldum Eldeki bir balta oldum Bir tepedeki benekli yılan oldum Kıyıya vuran bir dalga oldum Sınırsız bir denize sürüklendim.. Sonra dokuz ay için Caridwen'in rahmindeki minik Gwion oldum ve zamanla Taliesin. Dağıtıcının tahtında bulundum. Beyaz tepenin üzerinde durdum Söyleme yetisi bağışlanmadan Akıcı şekilde konuştum Tek başıma Nimrhod kulesini inşa ettim Ben Tetragrammatonum Ben kökeni bilinmeyen mucizeyim Kıyamet günü dünyaya gelene kadar var olacağğım ve bedenimin et mi balık mı olduğu bilinmiyor. Alin Druid Arthur'un kehaneti mi? Yoksa kutladıkları ben miyim? 2.Amergin türküsü bu bürünme şiiri ''artık parçalarının toplamından daha büyük olduğunu'' söyleyerek bir druidin şuandaki kişisel gücünü belirtir.daha önceki sayısız ruh göçünün deneyimlerini ve becerilerini düzenleyebilen ulu bir karmaşık varlık tütsü olarak ejderkanı yakın ve mümkünse bunu rüzgarlı bir kayalık veya tepenin üstünde gerçekleştirin Denizin bir rüzgarıyım Denizin bir dalgasıyım Denizin bir sesiyim Yedi çatallı boynuzu olan bir geyiğim Kayalığın üstündeki bir şahinim Güneşim bir ışınıyım... Çiçeklerin en zarifiyim Cesaret gösteren vahşi bir yaban domuzuyum Havuzdaki bir som balığıyım... Ovadaki bir gölüm... Bir şiir dağıyım Savaştaki bir mızrak ucuyum... Kafalardaki ateşi körükleyen tanrıyım! Benden başka lim yontulmamış Dolmenin gizemlerini açığa çıkarabilir? Benden başka kim ayın çağlarını öpretebilir? Benden başka lim güneşin gizli konak yerini gösterebilir? 3.Maviyıldız Türküsü 9 bürünmenin en kısası maviyıldız bürünmesidir.Maviyıldız türküsü ruhsal potansiyelle ilgili bir bürünme şiiridir. üç şiirin 'olabilirim ve olacağım'ı gelecek zamandır. bürünme esnasında en uygun enerji koşullarını sağlaması adına tütsü olaraj naviyıldız tohumlarının veya yapraklarının yakılması önerilir.eğer ikisinide bulabilirseniz birlikte yakın. '' Yeşil çayıtda´altın güneşe doğru dönerek yükselen bir Maciyıldız gibi olacağım'' bunun gibi başka bürünme şiirleride vardır.. bunlar: Preiddeu Annwn Angar Cycyndawn Cad Goddeu Yr Adwil Vraith 'Ercwlf' Ağıdı 1 Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Elesis Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2008 Teşekkürler işime yarayacak gerçekten... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
naturewitch Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2008 Ellerine sağlık Pelentan; başarılı bir paylaşım olmuş Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
anaksunamon Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2008 Yazar Paylaş Yanıtlama zamanı: Mayıs 20, 2008 ben teşekkür ederim..bu gibi şeylerden bende daha çok var ama çok uzun olduğu için yazamayabilirm..eğer isteyen olursa pm den ulaşsın. kitabımdan tarayıp paylaşabilirim ara ara yazarımda:D Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
sirius Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2011 Paylaş Yanıtlama zamanı: Mart 17, 2011 Bu konunun aynısını düzenleyip daha okunur bir şekilde tekrar burada yazmak istiyorum. Çalışma aynıdır ama kitaptaki en önemli ayrıntılar atlanmış =) 3 BÜRÜNME AYİNİ Gerçek druid nazımı her zaman yoğun ve renkli betimlemeli imgeler üzerine kurulmuştur; kelimelerle “resim çizme.”. Druidler öğretim sistemlerinde nesir/nazım/koşuk üzerine büyük bir vurgu koyarak, tarikatlarında yalnızca bu ifade ülküsüne adanmış bir sınıf (yani OZANLAR) yaratmışlardır. Şiirlerinin büyü ile dolmasını sağlayan özel yönteme ŞİİRİN AYDINLATMASI denilirdi. Bu yöntem yoğun hayalgücü ve görsel imajinasyon aracılığıyla doğanının kuvvetleriyle bir olmayı, kişinin zihninin içini GÖREBİLMESİNİ içeriyordu. İmgeler o denli açıkça ortaya konuyordu ki resimlerle/elementer güçlerin kendileriyle BİR olabiliyordunuz. Bu şekilde, “Şiirler” aydınlanmış oluyordu. Bu nasıl becerilir? Dikkatli meditasyon çalışmalarıyla, zaman içinde ve uygun koşullar altında. Bu koşulların ilki ORTAMDIR. BENZER KUVVETLER BİRBİRİNİ ÇEKER diyen Druid Ruhsal Yasasına uygun olarak fiziksel çevreniz (yani aydın alanı) şiirin ortamına ne kadar yakınsa, bürünmekte o kadar kolaylaşacaktır. Dolayısıyla, şiirde çizilen resime olabildiğince benzeyen bir meditasyon noktası seçin. ZAMAN da önemlidir: Gece mi gündüz mü, şafak mı günbatımı mı, dolunay mı yeni ay mı? Detaylara önem gösterin. İkinci koşul DIŞ ATMOSFERİ içerir. Yani büyücünün kendisini yarattığı atmosferi: En uygun çalışma alanının yaratılması ve ayarlanması. Bu, benzer güçlerin çalışma alanınıza çekilebileceği bir sürü yolla yapılabilir. Bunlardan bazıları aşağıdadır: 1) TÜTSÜ: Şiirinizin enerji içeriğiyle aynı olan bir madde yakarak 2) KOKU: Konsantrasyona yardımcı olacak belirli kokular, doğal parfümler seçerek. Örneğin: Seçilen ŞİİR gül imgesinden bahsediyorsa, etrafta gül kokusu veya gül bulunmasına özen gösterin; aynı şekilde bir meşe şiirinde, etrafa meşe yaprakları serpmek gibi yollarla kendinizi meşe enerjisiyle çevreleyin. Unutmayın: Çalışma ortamınız bürünme şiirinkine ne kadar yakınsa, o belirli modele girmeniz o kadar kolay olacaktır Üçüncü koşul İÇ ORTAMLA ilgilidir. Kişisel halinizin/ruh durumunuzun çalıştığınız belirli bir şiiri algılayacak durumda olduğundan emin olun. Örneğin birine öfke püskürüyorsanız (ateş duygusu), dingin denizden söz eden bir şiirse çalışmaya kalkmayın. İkisi birbirine karışmamalıdır ve birleştirilmeleri, hem öfkenin hem de imge sonuçlarının hafiflemesine neden olur. Biyoritminizi ve kendiniz için en iyi olan çalışma zamanlarını tanıyın. Bu da bizi üç BÜRÜNME AYİNİ’NİN kendisine getirir. Druid uygulamalarına sadık kalınarak, PHERYLLT’te verilen 9 ayin üçerlik üç gruba ayrılmıştır. Her grup bir geçmiş-şimdi-gelecek ilişkisi belirtir. Bu üç grubun ikincisi bu bölüme en uygun olan grup olarak seçilmiştir. 1) Taliesin Türküsü (“….idim”) geçmiş. 2) Amaergin Türküsü (“….iyim”) şimdi 3) Maviyıldız Türküsü (“….olacağım”) gelecek Her biri ayrı ayrı verilmiştir. Önce iyi ezberlenmeleri, ardından uzun bir zaman aralığından geçmişten geleceğe doğru çalışılmaları tavsiye edilmektedir. Çalışırken amacınız gerçekten şiir imgesinin kimliğine BÜRÜNMEKTİR. Bir göldeki som balığı, yeşiller içindeki bir tarlada sabah parlaklığı veya güneş damlası olmaktır. Güneşin ısısını veya som balığının üzerindeki serin ıslıklığı hissedin. Uyandırılan taze temel kuvvetlerle bir olun. Bunları zihninizde her şiir kıtasının bir sahnesini, ardından bir diğerini oluşturduğu minik bir film yaratarak gerçekleştireceğiniz “resim-birleştirme yöntemini” kullanarak ezberleyin. Bu “film karesi kıtalar” tanıdık ve güçlü hale geldikten sonlar, onları kişisel onaylamalarda, günlük dünyevilik içinde düşünce diyarınızdaki doğal majiyi korumak için sık sık kullanın. TALİESİN TÜRKÜSÜ Bir zamanlar yaygın olarak ruhsal bir ifade olarak kullanılan bu şiir, şimdiki konumuna ulaşabilmek için büyücünün yükseldiği aşamaları belirterek kişisel gücü uyandırır. En etkin olarak (enerjinin merkezdeki size doğru akmasını ve yoğunlaşmasını sağlamak için) bir taş halka içinde yüksek sesle, bir bilgi verme şeklinde gerçekleştirilir. Şiirde söz edilenlerden bir tütsü veya ökseotu (mümkünse bir meşe ateşinin külleri üzerinde) veya Katır tırnağı çiçekleri yakın. ELPHİNLERİN ASIL OZANIYIM VATANIM DA YAZ YILDIZLARININ BÖLGESİ BİRÇIKLARI BANA MERDDİN DEDİ AMA ZAMANLA HERKES BANA TALİESİN DİYECEK! ÇOBAN OLDUM, DÜNYA ÜSTÜNDE DOLAŞTIM. YÜZ ADADA UYUDUM, YÜZ KRALIN KONUĞU OLARAK. YÜZ ŞEHİRDE YAŞADIM. BİR YIL VE BİR GÜNLÜĞÜNE ZİNCİRE VURULDUM ÖFKELİ BİR BOĞA VE SARI BİR GEYİK OLDUM. DENİZDE BİR GEMİ OLDUM. SU KÖPÜĞÜ OLDUM. HAVADAKİ BİR DAMLA OLDUM. BİR KARTAL KADAR YÜKSEKLERDE DOLAŞTIM. KÜREKTEKİ AĞAÇ KÜTÜĞÜ OLDUM. ELDEKİ BİR BALTA OLDUM. BİR TEPEDEKİ BENEKLİ YILAN OLDUM KIYAYA VURAN BİR DALGA OLDUM SINIRSIZ BİR DENİZDE SÜRÜKLENDİM… SONRA DOKUZ AY İÇİN CARİDWEN’İN RAHMİNDEKİ MİNİK GWİON OLDUM VE ZAMAN İÇİNDE TALİESİN. DAĞITICININ TAHTINDA BULUNDUM. BEYAZ TEPENİN ÜZERİNDE DURDUM. SÖYLEME YETİSİ BAĞIŞLANMADAN, AKICI ŞEKİLDE KONUŞTUM. TEK BAŞIMA NİMRHOD KULESİNİ İNŞA ETTİM. BEN TETRAGRAMMATONUM. BEN KÖKENİ BİLİNMEYEN BİR MUCİZEYİM. KIYAMET GÜNÜ DÜNYAYA GELENE DEK VAR OLACAĞIM VE BEDENİMİN ET Mİ BALIK MI OLDUĞU BİLİNMİYOR. ALİM DRUİD, ARTHUR’UN KEHANETİ Mİ? YOKSA KUSLADIKLARI BEN MİYİM? AMERGİN TÜRKÜSÜ Bir zamanlar günümüzün Hıristiyan Havari öğretisi kadar iyi bilinen bu güzel şiir İ.Ö. 600 İrlanda’sına dek uzanır. Bu bürünme şiiri, “artık parçalarının toplamından daha büyük olduğunu” söyleyerek, bir Druid’in şu andaki kişisel gücünü belirtir. Daha önceki sayısız ruh göçünün deneyimlerini ve becerilerini düzenleyebilen ulu bir karmaşık varlık… Tütsü olarak EJDER KANI yakın ve mümkünse bunu rüzgarlı bir kayalık veya tepenin üstünde gerçekleştirin. Denizin bir Rüzgarıyım Denizin bir Dalgasıyım Denizin bir Sesiyim Yedi Çatallı Boynuzu olan bir Geyiğim Kayalığın üstündeki bir Şahinim Güneşin bir Işınıyım… Çiçeklerin en zarifiyim Cesaret gösteren vahşi bir yaban domuzuyum Havuzdaki bir Som Balığıyım Ovadaki bir gölüm Bir Şiir Dağıyım Savaştaki bir Mızrak ucuyum Kafalardaki ateşi körükleyen Tanrıyım! Benden başka kim yontulmamış Dolmenin gizemlerini açığa çıkarabilir? Benden başka kim Ayın çağlarını öğrenebilir? Benden başka kim Güneşin gizli konak yerini gösterebilir? MAVİYILDIZ TÜRKÜSÜ Bu şiir, adını aldığı bitki kadar eşsiz gibidir. Ayrıca spiral ayin olarak da bilinen bu şiir, PHERYLLT metninde verilen dokuz BÜRÜNMENİN en kısası olmanın yanı sıra, belirli bir sembol olarak belirlenen tek şiirdir. Maviyıldız türküsü ruhsal potansiyelle ilgili bir bürünme şiiridir. Üç şiirin “olabilirim ve olacağımı” gelecek zamandır. Maviyıldız aslında sarmaşığımsı bir çiçektir; günümüzde yaygın olarak bulunan mavi GÜNDÜZ SEFASINA benzer. Dini kullanımının tarihi antik Sümer, Mısır ve Yunan’dan Azteklere, oradan da tohumlarının LSD yapımında kullanıldığı 1960’ların dumanlı “hippi hareketi”ne kadar uzanan büyüleyici bir bitkidir. Botanik ismi Ipomoes Violacea’dır ve boruçiçeği familyasındandır. Eskiden, çiçekleri iklime ve araziye bağlı olarak kar beyazından günümüzde daha yaygın olarak bulunan görülen gök mavisine kadar değişin renklerde olurdu. Her zaman gökyüzü veya denizle ilişkilendirilir. (renginden ama özellikle de çiçeğin içinde görülebilen beş ışınlı yıldız şeklinden [örneğin pentagram/Druid ayağı] dolayı sembolik bir örnek olmuştur. Ayrıca eskilere göre gök ve deniz, rüya ve hayal taşıyıcılarıydılar.) Dolayısıyla, BÜRÜNME esnasında, en uygun enerji koşullarını sağlamaya yardımcı olması amacıyla, tütsü olarak MAVİYILDIZ tohumlarının ve/veya yapraklarının yakılması önerilir. Bu kısa şiir aşağıda, D.W. Nash tarafından çevrilen PHERYLLT’te kayıtlı şekliyle verilmektedir: “YEŞİL ÇAYIRDA, ALTIN GÜNEŞE DOĞRU DÖNEREK YÜKSELEN BİR MAVİ YILDIZ GİBİ OLACAĞIM.” http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1d/Ipomoea_violacea_flower_2.jpg/180px-Ipomoea_violacea_flower_2.jpg Bitki ayrıca güneş severdir ve doğrudan güneş ışığı almazsa büyüyemez. Canlandırmalarınızda bütün fiziksel özellikleri kullanın. Metnin içinde “dönerek” sözcüğünün kullanılmasının yanı sıra, yukarıda verilen sembol, dallarının yolundaki her şeyin çevresinde spirallenerek yükselme eğilimlerinden dolayı, MAVİYILDIZ’ın belki de yaşamın spirial yolunu (doğum ve yeniden doğum) temsil ettiği fikrini de desteklemektedir. Dolayısıyla, anlatımın başın ve üst bedenin (oturma pozisyonunda) ufak, saat yönünden başlayan, büyük bir sallanan çember oluştura, sonra saat yönünün tersinde sönümlenen spiral bir hareketiyle desteklenmesi tavsiye edilmektedir. Burada verilmemiş, ama benzer şekilde kullanılabilecek başka Ozan/Druid şiirleri şunlardır; *Preiddeu Annwn *Angar Cyvyndawd *Cad Goddeu *Yr Awdil Vraith *Ercwlf' ağıdı Kaynak: Merlyn, Kral Arthur'un Büyücüsünün Gizli 21 Dersi Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Julius Martov Yanıtlama zamanı: Ocak 1, 2017 Paylaş Yanıtlama zamanı: Ocak 1, 2017 teşekkürler Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Sohbete katıl
Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.