doors Oluşturma zamanı: Temmuz 23, 2007 Paylaş Oluşturma zamanı: Temmuz 23, 2007 1846-Annie Bonus 16 eylul 1846'da stratford'da doğdu.(Essex-İngiltere) 1859-ilk kitabını yazdı. Beatrice: Erken Hıristiyanlar'ın bir hikayesi. 1865-babasının ölümü 1867-Algernon Godfrey Kingsford'la evlenir. 1868-kızı Eadith dogdu.1872 'ye kadar Penny Post ta yazmaya başladı. 1873-Londra'da ilaç çalışmalarına başladı. 1874-Edward Maitland ile ezoterik çalışmalar.Paris'te tıbbi öğrenime başladı. 1875-"Rüya-görüşler"in in on yıllık dönemi, başlar. 1881-British Museum'da Edward Maitland ile özel çalışmalar.Londra'da konferanslar verdi. 1883-Theosophical Society'nin Londra başkanlığı. 1884-Helena Blatavsky ve Hermetic Society 1885-Her yerde konferanslar verir. 1886-Tedavi için Avrupa'ya gider.Ama yararı olmaz. 1887-Tedavi için İtalya'ya gider.Temmuz'da Londra'ya döner.Sağlığı ve durumu kötüdür. 1888-Ruhu 41 yıl,5 ay sonra 22 şubatta vucudunu bıraktı.Zaturreden oldu. 1867'de (Anglikan kilisesinden) muhterem Algernon Godfrey Kingsford'la evlendi ve 1870'te onun üzüntüsü yüzünden , Katolik kiliseye katıldı. 1873'te Edward Maitland'la tanıştı.Kocası Algernon'un rızasıyla , 1874'ten beri arkadaşı olan Maitland'la Paris'te onun tıbbi çalışmalarının zamanında, kendilerini dedikodulardan kaçınmak için amca ve kız yeğen olarak tanıştırdılar. Anna, bu zaman esnasında bir ejeteryan(etyemez) oldu, ve kursun sonunda hazırladığı tezi, insanlar için vejeteryanlara ait diyet hakkındaydı. Sonra, onun tezi, gözden geçirildi,diyette mükemmel yol başlığıyla yayımlandı (1881). Teşrihe karşı etyemezlik ve savaş, yaşamının kalanı için onun açıkça savunduğu nedenler oldu.Tilki avına karşı çıktı.Dünyanın en ünlü vejeterjanları arasındadır. Edward Maitland, bu zamandan beri ,yaşamının sonuna kadar onun büyük ortağıydı. O da, psişik yeteneklerle yardım etti. Maitland'ın psychismi, tamamen bilinçliydi, Bir "Otomatik yazma" gibi , bu yeteneğin yardımıyla o (Godwin, 337), ve kısmen, iki kitabı yazdı. Onlar, ruhun birinde, ve onun beni nasıl bulduğu, onun tecrübeleri ve bu tecrübelerin, ona verdiği onun manevi gerçeklikler yeni görüşünü tanımladı. Anna Kingsford, alışılmadık bir 19. yüzyıl kadınıydı. O, tıp doktoru olmak için Britanya'da ilk giden kadınlardan biriydi, feminist bir gazeteyi düzeltti, ve teosofik toplumun başkanı olarak hizmet etti. O, Helena P. Blatavsky, Eliphas Levi'yi bildi, ve birçok diğer ilk, zamanın gizli ve özel çemberlerinde yer aldı. O, altın şafak boyunca ilhamların biri olarak düşünüldü.Ona katılmayı tercih etmemesine rağmen modern neo-putperestliğin kaynaklarının biri olan törensel bir büyü sır toplumu oldu. Özellikle, altın şafakta sekslerin eşitliği, onun katkısı olarak onaylanır. Anna Kingsford, perilerle temasta olan bir çocuk olmayı talep etti. O bir erişkin olarak, görüşleri, her iki uyandırmayı da yönlendirmişti.Ve açık rüyalarda, o delinmiş özel bilgi, melek gibi yaşamlar tarafından kattı kendisine. Zamanda yolculuk yaptı, ve muazzam bir kozmosun shamanistic görüşlerini yaratmanın her ölçeğinde canlı tanıklık etti. 'Işıklandırma' bunlar onun, onları çağırdığı gibi, onu tüketiyor, ve bazen korkutuyordu. Onun yakın işbirlikçisi Edward Maitland, Kingsford'la bu kitapta onun ışıklandırmasını kaydetmek için çalıştı, ancak onun ölümünden sonra yayımladı. 19. yüzyılın yönlendirilen ve gösterilen edebiyatının büyük kısmı, gerçeküstü fantezidir.Pseudo-tarihler, ve saf özgür-birliği icat etti. Kıyaslama yaparsak, Anna Kingsford'un ışıklandırması, tutarlı ve yine tutarlıdır, gizli göreneklerin derin bir anlayışını gösterir. Onun teolojisi, Gnostic Hıristiyan çoktanrıcısı olarak tanımlanabilirdi. Onun bugün; taze, düzenli görünen radikal feminist bir bakış açısı vardı, Kendisinde bir Tanrıça figürünün olduğu biriydi.Essenes'in 'Sophia'ı, Gnostics ve erken Hıristiyanlar'ın, merkezi bir rolü var: Kadın, adamın tacı, ve insanlığın son açıkça göstermesi olduğu için. O, Tanrı'nın tahtına en yakındır, onun, gösterilecek olduğu zaman. Ama kadının yaratması, henüz tam değildir: Ama o, yakın zamanda tam olacak. Bütün şeyler, seninkidir, Tanrı'nın annesi O : Bütün şeyler, seninkidir, senin olduğun o dunyadir. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
doors Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2007 Yazar Paylaş Yanıtlama zamanı: Temmuz 23, 2007 Kingsford'un ölümünden sonra, Maitland, onun isminde iki kitabını da yayımladı. İlk olanı, Hıristiyanlar'ın dini seremonisi ve özel Hıristiyanlık'ta diğer adresler ve denemeler. Onun birkaç konuşmasından yapılan alıntılar simyasal toplumda anlatılır. Diğer kitap, Anna Kingsford'un ışıklandırmasında, neredeyse 14 yıl esnasında elde edilen onun ışıklandırılmalarının derlemesidir. Bu kitap,Anna'nın ışıklandırmasının kitabı Kingsford güneşle giysili diye isimlendirildi. Biz şimdi, teosofik toplumun,kendisini geliştirmek için çok çaba harcayan ustaları olduğu halde, büyük bir fırsatı neden kaybettiğinin sebebinin ne olduğu daha iyi değerlendirebiliriz: İlk kuralının esası,farklı göreneklerin ve kültürlerin uyumlu bir şekilde aynı anda bulunabildiği bir merkezi uygulamaya koymaktır.Eğer Anna Kingsford, Londra kulübesinin içinde aktif olarak kalmış olsaydı onun olacagına hiçbir şüphe yoktur.Chohan'ın, temennisindeki gibi, bu; ''teosofik toplumun duyulmamış bir açıklığının başlangıcını işaretlemiş olacaktı.'' Simyasal felsefe, evrensel ve tarikatçı olmayandır. Tibetan okulu oluşurken, şimdiye kadar hemen hemen tarikatçılıkla alakalı olarak kabul edilecek (...) Simyasal felsefe,her inanç ve felsefeye uyar . (MLcr. -120,410; ML-85) Yine de, teosofik toplum, evrenselliikten başka bir rotada kesinlikle yer almadı.ve biraz doğulu bir profil ve terminolojiyle onun kendi doktrinini geliştirmeye son verdi . Bu doktrin, "Teosofi" olarak adlandırıldı. Teosofik toplum, gidişatla ilgili olarak sert bir tehlike uyarısını vermişti. Bu görüşler yazılarak, 1900'un sonunda ustaların el yazısıyla mektup olarak gonderildi. TS ve onun üyeleri yavaşça, bir inancı uretiyorlardı. bir Thibetan atasözünü derki.''Saflık, saflığı besler, ve ikiyüzlülükte bitirir' "(LMW, 1inci S., 99) Batı ülkelerde teosofik toplumun, ustaların, sahip olmak için çok fazla istediği düşüncenin öncü kuvvet merkezi olması için büyük bir fırsatı kaybettiği şüphesiz bu yüzdendir. Özellikle bu iki hizibin, uyumlu bir şekilde bir arada yaşayabildiği bir merkez oluşturmak, bu organizasyonun ilk kuralında öğretilmiştir. P. Washington'un,notlarındaki gibi: "Blavatsky ve Kingsford'un arasında çatışma, hem kişisel ve kuramsaldı. İki kuvvetli kadın, (...), çarpışmak için bağlandı. (...)"Bu, kaçırılan bir fırsattı. İki kadının, birbirlerini tamamlayıcı olabilecek farklı kuvvetleri vardı. Eğer Anna'nın, bakışlar, varlık ve sosyal konumda HPB'in üzerinde baskısı var idiyse, HPB'in elinde de uluslararası bir organizasyonun kontrolü vardı. Ama farklar, fazla derine gitti.O,doğulu occultistsler tarafından, Anna ise kendi batılı gizemcilerine karşı tanımlandı.Ve bu çatışma, yıllar boyunca toplumun içinde surekli hiziplere sebep olmaktır. HPB, sade bir ortam düşünüp Kingsford'u dışlarken, Anna'nın kitabında onun rakibi ve bir occultistti.Ve occultists, dinsel merdivenin en aşağısıydı, ruh dünyasıyla temasta eldeki tek kişiydi. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Sohbete katıl
Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.